Home / STUDIUM A KARIÉRA / Synthesia, a.s. / Personální ředitel/ka

Kontakt

Semtín 103, Pardubice 53002
Tel: 466 82 1111

infoSPAMFILTER@synthesia.eu
www.synthesia.eu

 

Nábor nových zaměstnanců

Tel.: 466 82 4354

zamestnaniSPAMFILTER@synthesia.eu
Mám zájem ...

Synthesia, a.s.

Přední evropský výrobce kvalifikované chemie pro výrobce z odvětví nátěrových hmot a tiskových barev, barev pro textilní, papírenský a kožedělný průmysl, farmaceutické koncerny, zbrojařské firmy, producenty kosmetiky, či podniky z oblasti zemědělství.

Obrat za minulý rok: 3 200 000 000 Kč
Počet zaměstnanců: Synthesia 1640, dceřiná společnost VUOS 216, dceřiná společnost COC 14
Dny otevřených dveří: ANO otaznik
Možnost stipendia: ANO otaznik
Nabízíme brigády: ANO
Nabízíme praxe: ANO
Nabízíme spolupráci na projektech: ANO
Nabízíme spolupráci na závěrečných pracech: ANO
Dříve obsazené volné místo:

Personální ředitel/ka



místo působnosti: Pardubice Semtín

Agrofert, a.s. je největší skupina v českém a slovenském zemědělství, potravinářství a chemii. Synthesia, a.s., dceřiná společnost koncernu Agrofert, hledá kolegu/kolegyni na výše uvedenou pozici.


Pracovní náplň
  • • zodpovídá za HR strategii společnosti v návaznosti na firemní strategii, • zodpovídá za HR předpisy, zodpovídá za jejich komunikaci, uplatňuje a iniciuje jejich změny a spolupodílí se na implementaci HR strategie • zodpovídá za pracovněprávní a mzdovou agendu společnosti, • zodpovídá za HR controlling a reporting, • zodpovídá za nábor, výběr a adaptaci zaměstnanců, • zodpovídá za mzdovou politiku společnosti, spolupracuje na vytváření systému odměňování, • zodpovídá za stanovení a naplnění plánu vzdělávání zaměstnanců společnosti, • řídí vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti v koordinaci s příslušnými manažery, • vytváří vzdělávací plány, a to na základě osobních plánů rozvoje jednotlivých zaměstnanců, • organizuje a vyhodnocuje externí i interní vzdělávání, • je hlavním gestorem při implementaci personálně informačního systému, • poskytuje poradenství při manažerském řízení – motivace, hodnocení, plánování pracovníků, odměňování vedoucím pracovníkům společnosti, • přímá podřízenost GŘ společnosti.

Požadujeme
  • • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo humanitního směru, • praxi na obdobné pozici minimálně 5 let, • znalost pracovněprávní, mzdové legislativy a personálních procesů, • schopnost propojovat a sdílet témata, projekty, informace napříč HR i směrem k businessu, • výborné komunikační a prezentační schopnosti vůči širokému spektru partnerů – od zaměstnanců útvaru až po management, • velmi dobré znalosti MS Office (především Excel a Power Point), • jsamostatná, loajální, pečlivá, kreativní, empatická osobnost, schopná pracovat v týmu, ale i samostatně a má smysl pro zodpovědnost, • prokazatelnou schopnost řídit souběžně množství různorodých činností s jasným určením priorit pro vlastní práci a má dobrý smysl pro důležitost a naléhavost jednotlivých činností a úkolů, • znalost AJ.

Nabízíme
  • • nástup dohodou • odpovídající mzdové ohodnocení, • zázemí úspěšné společnosti, • kreativní práce a možnost profesního rozvoje, • širokou oblast benefitů

pracovní vztah: pracovní smlouva
úvazek: práce na plný úvazek
požadované vzdělání: Vysokoškolské vzdělání
číslo nabídky: 1464